Zdobądź przewagę z checklistą – Pozycjonowanie Google dla agencji nieruchomości
- Ta checklista pomoże Ci opanować pozycjonowanie Twojej agencji nieruchomości w Google Moja Firma. Dowiesz się, które elementy są kluczowe dla poprawy widoczności i zdobycia większej liczby klientów.
Zakładanie wizytówki od A do Z
Przedstawimy Ci krótki poradnik o tym, jak założyć nową wizytówkę Google dla Twojej agencji nieruchomości.
Czynniki wpływające na pozycję kancelarii w Mapach Google
Pokażemy Ci wszystkie elementy wpływające na Twoją pozycje.
Jak znaleźć odpowiednie słowa kluczowe
Pierwszym krokiem jest zrozumienie jak Twoi potencjalni klienci myślą i jakie terminy mogą wpisywać w wyszukiwarkę.
Jak zoptymalizować wizytówkę Google, aby przyciągnąć więcej klientów
Google bierze pod uwagę trzy kluczowe czynniki przy pozycjonowaniu agencji nieruchomości w wynikach wyszukiwania
🔍 Trafność: Określa, w jakim stopniu Twoja wizytówka agencji odpowiada na zapytania klientów szukających nieruchomości. Im bardziej szczegółowe i adekwatne informacje, tym lepsza ocena trafności.
📍 Odległość: Mierzy, jak blisko Twoja agencja znajduje się od osoby szukającej nieruchomości. Firmy bliżej klienta są preferowane.
⭐ Rozpoznawalność: Wskazuje, jak popularna jest Twoja agencja nieruchomości. Większa liczba opinii, wzmianki w artykułach i linki z zewnętrznych źródeł poprawiają jej widoczność.
